Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója A 2019. évi 1. szám tartalma:» Gál-Szabó Zsófia és Korom Erzsébet: A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között » Kádár Anett és Farsang Andrea: Általános iskolai és középiskolás diákok lemeztektonikai tévképzetei egy kvalitatív, keresztmetszeti vizsgálat tükrében » Habók Anita, Magyar Andrea és Molnár Gyöngyvér: A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig » Jámbori Szilvia, Kőrössy Judit és Szabó Éva: A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában |
|