Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója A 2021. évi 3. szám tartalma:» Lukács Ágnes és Kas Bence: A szövegértés egyéni különbségeinek kognitív meghatározói » Hornyák Ágnes, Bacskai Katinka és Pusztai Gabriella: Az újító pedagógusok hatása az Észak-Magyarország és az Észak-Alföld régió négy megyéjének középfokú oktatási intézményeiben. Az oktatási innovációs gyakorlatok középtávú eredményessége » Jámbori Szilvia és Bálint Ágnes: A szociálisprobléma-megoldás, nevelési stílus és reziliencia vizsgálata magyar és japán szülők körében » Csányi Róbert és Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben |
|