Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója A 2017. évi 1. szám tartalma:» Nagy Gyula és Molnár Gyöngyvér: A magyar pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés » Pintér Henriett és Molnár Pál: A forrásokra építő tanuláscélú írás: a forrásalapú írás » Török Lilla, Szabó Zsolt Péter és Tóth László: Önakadályozás az iskolában: elméleti keretek, prevenció és mérési le-hetőségek » Ludányi Balázs és Szabó Pál: Evészavarok és az iskola: kockázati tényező vagy a megelőzés terepe? » Hódi Ágnes, B. Németh Mária, Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében |
|