Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója A 2015. évi 4. szám tartalma:» Gál Zita és Kasik László: A helyzet- és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4–6 éves korban » Szabó Diána: A fogyatékossággal élő személyekkel kapcsolatos holisztikus megközelítések kialakulásának összefüggései » Ceglédi Erzsébet: A tanulási orientációk és változásaik tanulmányozása középiskolás tanulók körében » Dancs Katinka és Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel » Szabó Zsófia Gabriella, Korom Erzsébet és Pásztor Attila: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban » Magyar Andrea és Molnár Gyöngyvér: A szóolvasási készség online mérésére kidolgozott adaptív és lineáris tesztrendszer összehasonlító hatékonyságvizsgálata |
|