Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója A 2015. évi 3. szám tartalma:» Dorner Helga és Konyha Rita: Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata – a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel » Fejes József Balázs, Rausch Attila és Török Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor? » Apró Melinda: A szociális kompetencia és a demokratikus gondolkodás fejlesztésének lehetőségei a hazai és nemzetközi szakirodalom tanulságai alapján » Molnár Gyöngyvér és Pásztor Attila: A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje » Németh András: A neveléstudomány nemzetközi modelljei és tudományos irányzatai |
|