Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója A 2001. évi 4. szám tartalma:» Erik De Corte: Az iskolai tanulás: a legfrissebb eredmények és a legfontosabb tennivalók » Stella Vosniadou: Tanulás, megismerés és a fogalmi váltás problematikája » Erno Lehtinen: Az oktatási technológia hatásai: elméleti távlatok és gyakorlati tapasztalatok » Géczi János: A tanulók biológiai tudásáról (Hetedik és tizenegyedik évfolyamos tanulók tudásszintmérése, Magyarország, Baranya megye, 1999) » B. Németh Mária, Józsa Krisztián és Antal Erzsébet: Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai (A minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen) » Csapó Benő: A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján |
|